Zgodnie z „Regulaminem dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Brwinów” BPWiK jest zobowiązane do powiadomienia klientów o przerwie w dostawie wody, co najmniej 2 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia prac.
Każde zgłoszenie prac przez Wykonawców jest analizowane przez BPWiK pod względem technicznym
gdzie między innymi dokonuje się weryfikacji zasuw, co wymaga dodatkowego czasu.
Wobec powyższego, powiadomienie BPWiK o planowanym rozpoczęciu prac, należy wysłać na 5 dni roboczych przed realizacją (nie wliczając w to dnia powiadomienia oraz dni weekendowych).
Zakręcenie/odkręcenie zasuw wiąże się z dostarczeniem wniosku o „Zamówienie usługi dodatkowej” wraz z danymi potrzebnymi do wystawienia faktury.
Druk jest do pobrania na stronie internetowej spółki https://bpwik.pl/, w zakładce Pobierz → Różne wnioski → Zamówienie usługi dodatkowej.
Skan można wysłać na adres bpwik@bpwik.pl natomiast oryginał dostarczyć do BOK, Brwinów ul. Rynek 24 pawilon 18.