Aktualności - Internetowe Biuro Obsługi

Uruchomienie IBO ma na celu ułatwienie i poszerzenie kontaktu z Klientem oraz udoskonalenie jego obsługi.

Szanowny kliencie

Brwinowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o. z siedzibą w Brwinowie informuje, iż zakończyło wdrożenie Internetowego Biura Obsługi (IBO) dla Odbiorców naszego Przedsiębiorstwa.

Wdrożone udogodnienia w Internetowym Biurze Obsługi po zalogowaniu się w strefie Klienta w ramach e-usług to m.in.,
-e-odczyt - możliwość podglądu historii odczytów urządzeń pomiarowych, podania odczytu,
-e-rejestracja zgłoszeń, możliwość dokonywania przez Odbiorcę różnego typu zgłoszeń wynikających z prowadzonych przez Przedsiębiorstwo usług,
-e-płatności, dostęp do stanu salda swoich rozliczeń, oraz możliwość elektronicznej płatności,
-e-odczyt – zmiana sposobu dokonywania odczytów.
-e-faktura, odbiorca na podany w akceptacji e-mail będzie otrzymywał informacje o wystawieniu i umieszczeniu w Internetowym Biurze Obsługi Klienta przez Przedsiębiorstwo indywidualnej faktury.
-e-wezwanie, na e-fakturze umieszczona jest lista niezapłaconych faktur i taka bieżąca e-faktura stanowi jednocześnie wezwanie do zapłaty,
-e-nota, do e-faktury zostają doliczane odsetki od wpłaty dokonanej po terminie,
-e-druki-możliwość pobrania druków m.in., wnioski, umowy itd.,
-e-informacje, klient ma możliwość dostępu do wszystkich informacji zamieszczonych przez Przedsiębiorstwo.

Uruchomienie IBO ma na celu ułatwienie i poszerzenie kontaktu z Klientem oraz udoskonalenie jego obsługi. Korzystanie z wspomnianej aplikacji umożliwi Państwu łatwe samodzielne załatwienie spraw takich jak: podanie stanu wodomierza, sprawdzenie poprzednich stanów czy nadesłanie do Spółki krótkiej wiadomości lub zapytania. Dzięki tej usłudze Klient posiadający dostęp do internetu z dowolnego miejsca i dowolnej porze będzie mógł sprawdzić stan swoich płatności i przejrzeć historie swoich rozliczeń. IBO pozwoli na pobranie podstawowych dokumentów. Umożliwi także przeanalizowanie zużyć za dowolny okres rozliczeniowy.

Zapraszamy do zarejestrowania się poprzez stronę:
https://ibo.bpwik.pl/client/konto/Register.aspx
lub złożenia w Przedsiębiorstwie wniosku akceptacji e-faktury (pocztą lub osobiście). Następnie w ciągu 14 dni od jego złożenia użytkownik otrzymuje na adres e-mail link aktywujący konto. Internetowe Biuro Obsługi Klienta dostępne jest na naszej stronie internetowej www.bpwik.pl.

Zachęcamy do czytania komunikatów umieszczonych na naszej stronie. Więcej informacji o nowych funkcjonalnościach uzyskacie Państwo kontaktując się z nami:

Internetowe Biuro Obsługi (IBO): ibo@bpwik.pl

Kontakt poprzez formularz kontaktowy: formularz

Przydatne informacje do rejestracji IBO:
Sxer00_koni16063011410.jpg